فهرست انواع همکاری در فروش
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

فهرست انواع همکاری در فروش

نحوه همکاری در فروش بسته به نوع فعالیت شما متفاوت است. بسته به اینکه از چه روش بازاریابی استفاده می‌کنید، نحوه دریافت پورسانت شما متفاوت است. قبل از اینکه به سراغ روش‌های همکاری در فروش صحبت کنیم یک نکته‌ای را به شما بگوییم:

انواع روش‌های افیلیت مارکتینگ شامل:

پرداخت به‌ازای هر عمل (CPA)

یکی از شیوه‌های بازاریابی که کم طرف‌دار ندارد، پرداخت به ازای هر عمل (Cost Per Action) است. یعنی شرکت اصلی در صورتی به شما پورسانت می‌دهد که کاربران هدایت شده از سوی شما فعالیت خاصی را انجام دهند. فعالیت‌هایی مثل پر کردن فرم ثبت نام، دانلود اپلیکیشن، کامنت گذاشتن و...

پرداخت به ازای هر فروش (CPS)

در روش پرداخت به ازای هر فروش، پورسانت شما بر اساس تعداد فروش به صورت هفتگی یا ماهیانه محاسبه می‌شود. پورسانت این روش هم معمولاً بین ۴ تا ۱۰ درصد است.

پرداخت به ازای هر لید (CPL)

 در این روش، بازاریاب باید مخاطب را به سمت فعالیت خاصی هدایت کند. مثلاً مخاطب را مجاب کند که روی لینک کلیک کند تا به صفحه موردنظر برند برود. مخاطب با سایت فروشنده اصلی آشنا می‌شود و به نوعی یک سرنخ به دست می‌آورد.

پرداخت بر اساس نمایش آگهی (CPM)

در صورتی که آگهی فروش محصول یا خدمات یک شرکت را در سایت یا شبکه‌های اجتماعی قرار دهید، به ازای تعداد بازدید پورسانت می‌گیرید. فرقی نمی‌کند که چند درصد بازدیدکنندگان از سایت خرید کردند، فقط میزان بازدید اهمیت دارد.

پرداخت به ازای کلیک (CPC)

در این روش به ازای میزان ترافیک ورودی به وب سایت فروشنده پورسانت می‌گیرید. باید مخاطبان را ترغیب کنید که با کلیک روی لینک به سایت فروشنده بروند و آمار بازدیدهای سایت را بالا ببرند.

پرداخت با تعرفه ثابت

در این روش با قرار دادن تبلیغات در سایت خودتان، به ازای کلیک کاربران پورسانت دریافت می‌کنید. یک جورهایی شبیه CPC اما با این تفاوت که CPC مربوط به تعداد بازدید کاربر است؛ اما تعرفه ثابت بر اساس کلیک کاربر است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 14 آذر 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست